Frågor & svar
Föreställningen som jag skulle se är inställd, vad händer med min bokade biljett?
Alla som har en bokad biljett till den inställda föreställningen får automatiskt ett tillgodohavande på Operan-kontot på operan.se. Tillgodohavandet avser även förbetald garderob och program. På webben kan du läsa mer om hur du nyttjar ditt tillgodohavande.
Jag vill hellre ha biljettkostnaden återinsatt på mitt konto, vad gör jag?
Kontakta kundtjänst via mail på [email protected] eller ring oss på telefonnummer 08-791 44 00 måndag-torsdag kl. 13.00-15.00 så hjälper vi dig. För att underlätta hanteringen av återbetalningar ber vi dig att inkludera ditt ordernummer i mailet. Vi besvarar mail löpande.
Jag har beställt pausservering, hur gör jag med beställningen?
Kontakta [email protected] eller ring 08-791 44 11 kl. 16.00-18.00 så får du hjälp med din bokning.
Jag har biljett till en framtida föreställning. När får jag information om den blir av eller inte?
I dagsläget är samtliga föreställningar på Stora scenen till och med måndag 2 oktober inställda. Övriga publika aktiviteter återupptas lördagen den 30 september. Vi kontaktar alla berörda med biljett via mail. Vi kommunicerar även inställda föreställningar på hemsidan. Kontakta gärna vår kundtjänst på [email protected] om du har fler frågor.